Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 31 december 2012 16:58

Mitt nyårslöfte är........................... Att inte sitta vid min IPad så mycket. Vill bara leva, leva livet, nu ska jag leva livet :D
Höhöhö :D aja men ska leva livet som sagt! Menar att jag ska vara lite social :D
kanske inte så bra, men det var det ända jag kom på.

Av Julia - 31 december 2012 14:29

När ni där ute, ska smälla fyrverkerier. Så tänk att panga och booma och smasha bara vid 12- tiden. Jag förstår att ni tycker det är kul när det är nyårsafton. Man välkomnar det nya året. Men för tusonde gången, bara vid 12- tiden.
För att djuren hör mycket mycket bättre än oss. Om de får höra fyrverkerierna, så blir de jätterädda :#
Ha det bra, hörs nästa år :)

Av Julia - 31 december 2012 11:13

Redan nyårsafton? Det kändes som om att det var sommar igår ;)
Jag tittar tillbaka år 2012, det har varit ett kanske bra år.
Men nu tittar vi framåt istället, 2013 här kommer vi!!!!

Av Julia - 30 december 2012 21:33

Den man tycker om, älskar. Man vill prata med han/hon hela tiden. Vet inte om jag låter lite gammalmodig nu men, men : S
Några kanske inte vet vad man ska prata om med sin kille/ tjej eller om man säger flick/ pojkvän.
Tips:
* Prata som du gör med din kompis, fast kanske lite mer kärleksprat :)


Bilden har jag gjort själv |||||
|||||
\\\\. /////
\\\\. ////
\\\. ///

Av Julia - 29 december 2012 22:52

En tröja som finns på Gina tricot, lite mer avslappnad tröja, inte för tajt :)
Ibland kan man gå runt med en jätte- tajt tröja i skolan,men när man väl kommer hem så tar man av sig den, skulle iallafall ja gjort :)
Men som man säger : skönhet gör ont!

Av Julia - 27 december 2012 22:17

Som ni nog ser i rubriken, go' natt
Behöver inte ha öronproppar i öronen i natt ;)
Kaninen förde oväsen igår kväll ;)
Kunde inte somna och klockan var runt 12
Så fick ta öronproppar :)
Hoppas jag slipper det i natt :)

Av Julia - 25 december 2012 21:58

Av Julia - 24 december 2012 17:01

Fått massor av julklappar :)
Fjällrävenväska- svart och stor
Tröjor - tar kort på de sen :)
Smink och skönhets- produkter- Jippi :)
Pengar- mycket
Bambu- penna till mej från mej :)
Böcker- bra

Väska- rosa med glitter

Stolta jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards