Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 31 januari 2013 20:53


  lite dålig kvalite! men iallafall! :D

Av Julia - 30 januari 2013 10:16

Tänkte byta bloggnamn! Men vad ska jag heta?
Ska jag ha bloggplatsen.se fortfarande? Eller blogg.se eller devote.se ?
Inte. ( .se ) för det kostar väl pengar? :)
Ska kolla lite :)
Men ska jag fortfarande ha straaaawberry?

Av Julia - 29 januari 2013 12:23

När man är sjuk och inte har nått att göra så tycker jag att man kan måla naglarna.
Men undrar då vilket mönster. Har massor av färger:) förutom grön och svart.
Hjälp mej och komma på nått att måla på mina livlösa naglar.
Kommer före och er bild sen då. Om det blir bra ;)

Av Julia - 28 januari 2013 19:18

Nu när man är 7-Kling så får man te och en en god kaka.
Tycke jag förtjänar det,för att jag har bara latat mej. ;)
Hinner inte blogga så mycket idag :( men ska vara hemma imon med!

Av Julia - 26 januari 2013 21:07

Bara för man inte kan allt om Justin bieber och inte har posters på han så är man ingen belieber: jo det är man.
Min kompis sa man är ingen äkta belieber om man hatade han för kanske 1 år sen.
Och nu säger man att man älskar han.
Tycker det verkar sant!
Men jag är förkyld :/

I got bieber fever!, nej men allvar hostar, täppt i näsan

Av Julia - 23 januari 2013 22:30

Leksand och khk spelade ishockey, khk ( det jag hejjjjjar på ) var riktigt duktiga och resultatet blev: 6-5 till Leksand.
Leksand ligger högst upp i tabellen och khk ligger längst ner i tabellen. :D
Bloggar mer imon
Är sååå trött :_\
Bjuder på en bild

Av Julia - 23 januari 2013 14:09

Har gjort allt som jag behövde på lektionen så fick surfa lite på internet   

Så bestämde mig för att blogga :D

Så kul att få se Leksand spela mot Khk, hoppas att khk vinner!!   jag ska på hockey, längtar!!  

Vi slutar snart :)

Jag brukar testa smink, kläder och fixa håret på kvällen innan.

Om jag hinner så kan jag göra en:

Före och efter sminkning, hår :D

Menar att jag ska tvätta bort allt smink, och sen ska jag sminka mej! :D

då får ni se hur jag ser ut utan smink!! :D



Av Julia - 22 januari 2013 17:05

Jag är inte perfekt, ingen kan vara den riktiga drömtjejen/ killen
Jag kollar mig i spegeln på morgonen och säger: ( kolla på bilden )
Men jag lägger till att jag är stolt över mig själv. Ingen kan ändra på min humor. Eller nått annat.
Bara för att man är smal eller tjock, lång eller kort, osminkad eller sminkad så stå upp för dej själv!
Du behövs i livet. :)

Ovido - Quiz & Flashcards